1. Siitä missä menee raja virheen ja ominaisuuden välillä !
2. Selvä ero on, että kuinka nopeasti uusi toimii! Itsellä oppilaita jotka kisaa edeltävänä päivänä tunnilla ja seuraavana päivänä kisoihin ja kesän paras tulos ja kisojen Voitto
3. Nopeuden rajoittimet! Kuinka nopeasti oppilas saa ja voi kehittyä valmentajan ohi!
4. Miten osaa lukea persoonaa, rytmi tajua sekä tempperamenttiä yms.
5. Mikä on päivän vireys tila ja mistä nopeiten päästään uudelle tasolle.
6. Kuinka saada toinen itse oivalluksen tilaan ja tehdä näin itsensä tarpeettomaksi.
7. Nähdä yli ja ali yrittäminen ja tahto tila sekä löytää poweri taso joka toimisi parhaiten.
8. Löytää joka osa-alueelta tapa miten kaikki tekeminen välittyy ja löytyy optimi teho hyöty suhde
9. Tietää milloin vika mentaalisella puolella milloin tekniikassa.
10. Ei laita oppilasta johonkin tekniikka muottiin
11. Vaistot avoimena tietämään millä tasolla oppilas on ja mikä on piiloitettu ominaisuus ja kyvyt
12. Opettaa niin että saman tein mennään eteenpäin ja löydetään luonnollisempi tapa tehdä tekniikka
12+1= Osaa luoda uskoa ja luottamusta oppilaan tekemiseen sekä osaa ajaa ulos epävarmuuden ja arkuuden
Video aiheesta : Mikä pielessä valmentamisessa